בית הנייר עונה 4 פרק 1




בית הנייר עונה 4 היא סדרת דרמה ספרדית המשודרת בנטפליקס החל מחודש אפריל 2020. במרכז עלילת בית הנייר עונה 4 פרק 1 עומדים החבורה שנכנסת לכאוס מוחלט. בתגובה ל"מוות" של ראקל, הפרופסור סרחיו מרקינה מכריז על מצב מלחמה. מנהל האבטחה של המטבע הצליח להילחץ מהאזיקים ומצליח להוציא לפעולה את פעולת הנקם שלו. במקביל, מפקדת המשטרה מציעה לראקל לשתף איתם פעולה - ובתמורה היא לא תיכנס למאסר של 30 שנים בכלא.

תקציר עלילת בית הנייר עונה 4 פרק 1: העונה הרביעית והחדשה של בית הנייר מתחילה מאותו רגע של סיום העונה האחרונה - מותה של ראקל שבוים על-ידי המשטרה. הפרופסור הכריז על מצב מלחמה והחבורה נכנסת למלחמה ענקית. שחקנים: אלברו מורטה (הפרופסור), אורסולה קורברו (טוקיו), פדרו אלונזו (ברלין), אלבה פלורס (ניירובי), איטיצר אייטונו (ראקל, שזכתה לכינוי ליסבון), מיגל הראן (ריו), אסתר אסבו (מוניקה, שזכתה גם היא לכינוי חדש - שטוקהולם), חיימה לורנטה (דנבר) ועוד טובים אחרים.

בית הנייר עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה

אתר זה לא נותן יד לצפייה פיראטית. האתר מקשר לאתרים חוקיים בעלי זכויות בהם תוכלו לצפות בפרק המלא באופן חוקי. המשך צפייה מהנה.


בית הנייר עונה 4 משודרת רשמית באתר הסטרימינג נטפליקס (NETFLIX). מהשידורים הרשמיים של הסדרה מועברים בלעדית באתר החברה, ריכזנו כאן מספר קישורים מעודכנים של בית הנייר עונה 4 לצפייה ישירה, פרקים מלאים מהסדרה  בצורה חוקית דרך חברת הסטרימינג:

  • נטפליקס - בית הנייר עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה (לבעלי מנוי)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה