ספיידרז פרק 10


ספיידרז היא סדרת נוער ישראלית שמשודרת החל מתאריך 18 במרץ 2020. במרכז עלילת ספיידר פרק 10 עומדים שלושה אחים - דניאל, ניקי וטומי, שמגלים במהלך יום ההולדת של טום את הסוד שהוריהם ניסו לשמור מהם - שהם מרגלים בסוכנות סודית בשם "אקו". כאשר ההורים מסתבכים במשימה לשמירת מקור המים המרוקן במרכז הארץ, האחים מחליטים לפתוח סוכנות ריגול משלהם ובונים תוכנית להציל אותם ואת המדינה.

תקציר עלילת ספיידרז פרק 10: אנה והבנים מגלים שהבלו בירד נעלמה. שון וחבריו לנבחרת מדווחים למועצה על מצב המים באגם. ניקי ממשיכה לתחקר את שון על גודמן, אך יש לה נקיפות מצפון. לין, האקסית של שון, רואה אותם ביחד ומקנאה. שחקנים: יונתן גוטליב (טומי פישר), קים אור אזולאי (ניקי פישר), עמית הכטר (דניאל פישר), יהודה בוחבוט (שון גודמן), ירון ברובינסקי (אריק), עדן סבן (סופי) ועוד. הסדרה משודרת בערוץ ניקולודיאון בלעדית לחברת HOT.

ספיידרז פרק 10 לצפייה ישירה

אתר זה לא נותן יד לצפייה פיראטית. האתר מקשר לאתרים חוקיים בעלי זכויות בהם תוכלו לצפות בפרק המלא באופן חוקי. המשך צפייה מהנה.


ספיידרז משודרת רשמית בערוץ ניקולודיאון בשיתוף פעולה עם חברת התקשורת הוט. מעבר לשידורים הרשמיים של הסדרה בערוץ, ריכזנו כאן מספר קישורים מעודכנים לצפייה ישירה בפרקים מלאים מהסדרה ספיידרז בצורה חוקית דרך חברת התקשורת:

  • נקסט TV - ספיידרז פרק 10 לצפייה ישירה (לבעלי מנוי)
  • הוט פליי - צפייה ישירה בספיידרז פרק 10 המלא (לבעלי מנוי)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה