השמיניה עונה 5 פרק 203


פרק חדש של השמיניה הדור הבא עונה 5 לצפייה ישירה סדרת הילדים המצליחה ביותר חוזרת בעונה רביעית שבעלילת השמיניה עונה 5 פרק 203 לצפייה ישירה כל החברים לא זוכרים דבר, שבע שנים אחרי מחיקת הזיכרון כולם בשנות העשרים לחייהם, מנהלים חיים רגילים, גרים באותה עיר אך לא מעלים על עצמם את הסוד הגדול הקושר בינהם קשר קרוב כלכך. אבל אז קורה אירוע שאף אחד מהם לא היה יכל לצפות, שישנה את חייהם. שמונת הגיבורים נקראים לחזור ולהתאחד ושוב הם מוצאים את עצמם בהרפתקאות מסעירות ומסוכנות אך הם לא לבד ויחד הם ינסו להציל את העולם. הסדרה בכיכובים של ידידיה ויטל, עדי הימבלוי, דון לני גבאי, זוהר ליבה וימית סול.

תקציר השמיניה עונה 5 פרק 14 לצפייה ישירה: במהלך העונה הרביעית בערוץ הילדים יתגלו סודות מהעבר, כאשר כל החברים יחזרו לעבוד בשירותי המעוצה למען הטוב, שיחזרו להילחם ברע מכול. יחד עם החברים הישנים, יצטרפו אליהם שישה חברים חדשים שתנסה לעזור בעונה החדשה להציל את העולם מכוחות הרשע שמבקשים לחזור ולנקום. בעקבות שהשישה אינה מכירה את רוברטו, סקורפיו וגורם רע אחר, הם ינסו ללמוד מהשמיניה המוכשרים איך לפעול ולמה להיות אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד.

השמיניה 5 פרק 203 לצפייה ישירה

אתר זה שולל שימוש בתכנים לא חוקיים ברשת, ולכן לא מציג אותם באתר. אנו מאפשרים צפייה ישירה רק דרך אתרים המאפשרים זאת בצורה חוקית.


12 תגובות:

  1. ענקק

    תודה

    השבמחק
  2. אין על השמיניה

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון שאין על השמיניה זה הסדרה הכי גדולה לפני גאליס

      מחק
    2. איכס גאליס

      מחק
  3. איזה פרק מותח ואיזה חמודי דורי איך הוא ניסה להציל את ניצן

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניין מה היה בפרק הבא
      כן כן כן כן כן...

      מחק
  4. יואוו איזה פרק!!

    השבמחק
  5. !!!!!!OMG
    איזה פרק מושלם

    השבמחק
  6. תודה שאתם מעלים את הפרקים!!!!!!!

    השבמחק
  7. אין אין אלופים אין תקיעה אחתתת :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

    השבמחק